Częste pytania – FAQ

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności.
W przypadku przedpłaty czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie max. 4 dni robocze. Jeśli decydujesz się zapłacić kurierowi przy odbiorze, towar jest wysyłany następnego dnia roboczego.
Uwaga! W miesiącach ścisłego sezonu tj. kwiecień-sierpień czas przygotowania i wysłania paczki może wydłużyć się nawet do 5 dni roboczych.
Dodatkowo przez system naszego sklepu będziemy informować Ciebie co się dzieje w danym momencie z twoim zamówieniem.

Produkty oferowane w naszym sklepie są na gwarancje. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 3 lata gwarancji.
Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.
Uwaga! Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjne.

Jeśli rower był zakupiony w naszym sklepie online, należy skorzystać z formularza reklamacyjnego pod adresem www.tabou.pl/reklamcje

Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Podstawowe warunki zwrotu towaru:

  • 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru
  • dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • brak widocznych śladów użytkowania
  • zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie
  • odpowiednie zabezpieczenie roweru do zwrotu

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Dostępne są trzy formy płatności:

  • przelewem bankowym
  • kartami płatniczymi za pomocą Przelewy24
  • płatność ratalna za pomocą systemu Alior Bank SA

Rowery wysyłamy firmą kurierską DPD pod wskazany przez klienta adres. Jest to jedyna forma odbioru zamówionego roweru.

Wymagane przeglądy to przegląd zerowy oraz przeglądy okresowe.

W przypadku sprzedaży internetowej kupujący winien zlecić wykonanie przeglądu zerowego w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym w terminie 10 dni od daty nabycia roweru, jeszcze przed rozpoczęciem eksploatacji roweru.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, konieczne jest niezwłoczne sporządzenie protokołu szkody z przewoźnikiem w momencie odebrania przesyłki.

Ważne! Zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na sklep@tabou.pl

Zgodnie z warunkami gwarancji wraz z zagubieniem karty gwarancyjnej konsument traci prawo do gwarancji.

Warunkiem niezbędnym jest dokonanie rejestracji roweru na stronie www.tabou.pl
w okresie miesiąca od daty zakupu roweru. Ponadto użytkownik roweru zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu gwarancyjnego po przejechaniu 100-200 km lub 10-15 godz. jazdy. Kolejne przeglądy okresowe powinny być wykonywane cyklicznie, nie rzadziej niż raz w roku.